ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ 6
1.
Ծրագրի անվանում
«Տրամադրել կրթություն 150 հայ երեխաների»
2.
Ծրագիրը իրականացնում է է Արագածոտնի մարզի « ԲԵԼԱԿ»
3.
Ծրագրի պատասխանատու Արմիդա Հայրապետյան
4.
Ծրագրի իրականացման
վայրը Խաղահրապարակ
5.
Ծրագրի սկիզբը 18
: 00
6.
Ծրագրի ավարտը 19 : 00
7.
Ծրագրի մասնակիցների
թիվը`8
8.
Աղջիկների թիվը` 5
9.
Տղաների թիվը` 3
10. Բլոգի հասցեն http://byurakan.blogspot.com/
11. ԾՐԱԳՐԻ ՆՊԱՏԱԿԸ ՝ Տրամադրել կրթություն Բյուրականի երեխաներին ավելի հեշտ և
մատչելի ձևով :
12. Խնդիրներն են՝ Խնդիրներ չենք ունեցել:
13. Ինչպիսի արդյունք եք ունեցել:
Ունեցել ենք բարձր արդյունք: Երեխաները հաճույքով մասնակցում են դասընթացին և դժգոհություններ չենք ունեցել:
14. Չնախատեսված դժվարություններ,
որոնք առաջացել են ծրագրի իրականացման ընթացքում/միջոցներ, որոնք ձեռնարկվել են վերոնշյալ դժվարությունները լուծելու համար:
Միակ խնդիրը եղանակային պայմաններն են:
Միակ խնդիրը եղանակային պայմաններն են:
15. Ծրագրի մանրամասն
նկարագիր քայլ առ քայլ իրականացված գործողությունների նկարագրություն
, որը կներառի ծրագրային առաջարկության մեջ զետեղված
ցուցանիշները:
Վեցերորդ օր.
Վեցերորդ օրվա դասընթացները մենք սկսեցին հարցադրումների միջոցով `երեխանները միմյանց հարցեր էին ուղղում անցած դասընթացներից սովորած տեղեկություններից: Այնուհետև գրեցինք բառային թելադրություն ,որտեղ երեխանները շատ բարձր արդյունք ցուցաբերեցին: Հետո խաղացինք խաղեր թարմանալու համար և շարունակեցինք դասընթացը : Թարմանալուց հետո երեխաներին ծանոթացրեցինք հայկական արվեստի մեծագույն դեմքերից միքանիսի հետ` Սարյանի, Սուրենյանցի, Մինասի, Փարաջանովի հետ, ներկայացնելով նրանց կյանքից որոշ տեղեկություններ , հետաքրքիր դրվագներ , ինչպես նաև ծանոթացրեցինք իրենց ստեղծագործությունների հետ: Այս ամենից հետո տեղի ունեցավ քննարկումներ և վերջում հանձնարարեցինք երեխաներին սարադրություն հայկական արվեստի վերաբերյալ: Ահա այսպես մենք ավարտեցինք մենք մեր վեցերորդ օրվա դասընթացը:
Վեցերորդ օր.
Վեցերորդ օրվա դասընթացները մենք սկսեցին հարցադրումների միջոցով `երեխանները միմյանց հարցեր էին ուղղում անցած դասընթացներից սովորած տեղեկություններից: Այնուհետև գրեցինք բառային թելադրություն ,որտեղ երեխանները շատ բարձր արդյունք ցուցաբերեցին: Հետո խաղացինք խաղեր թարմանալու համար և շարունակեցինք դասընթացը : Թարմանալուց հետո երեխաներին ծանոթացրեցինք հայկական արվեստի մեծագույն դեմքերից միքանիսի հետ` Սարյանի, Սուրենյանցի, Մինասի, Փարաջանովի հետ, ներկայացնելով նրանց կյանքից որոշ տեղեկություններ , հետաքրքիր դրվագներ , ինչպես նաև ծանոթացրեցինք իրենց ստեղծագործությունների հետ: Այս ամենից հետո տեղի ունեցավ քննարկումներ և վերջում հանձնարարեցինք երեխաներին սարադրություն հայկական արվեստի վերաբերյալ: Ահա այսպես մենք ավարտեցինք մենք մեր վեցերորդ օրվա դասընթացը: