ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ 1
1.
Ծրագրի անվանում « 150 հայ երեխաների կրթության տրամադրում» 2
փուլ
2.
Ծրագիրը իրականացնում է Արագածոտնի մարզի « ԲԵԼԱԿ»
3.
Ծրագրի պատասխանատու Արմիդա Հայրապետյան
4.
Ծրագրի իրականացման վայրը Մշակույթի տուն
5.
Ծրագրի սկիզբը 16 :00
6.
Ծրագրի ավարտը 18 :00
7.
Ծրագրի մասնակիցների թիվը`26
8.
Աղջիկների թիվը` 16
9.
Տղաների թիվը` 10
10.
Բլոգի հասցեն http://byurakan.blogspot.com/
11. ԾՐԱԳՐԻ ՆՊԱՏԱԿԸ ՝ Տրամադրել կրթություն Բյուրականի երեխաներին ավելի հեշտ և մատչելի ձևով :
12. Ծրագրի Իրականացումը՝ Ծրագիրը իրականացնում է Արագածոտնի մարզի ԲԵԼԱԿ-ը:
Պատասխանատու` Արմիդա Հայրապետյան:
13.Ինչպիսի արդյունք եք ունեցել:
Ունեցել ենք բարձր արդյունք: Երեխաները հաճույքով մասնակցում են դասընթացին և դժգոհություններ չենք ունեցել:
Ունեցել ենք բարձր արդյունք: Երեխաները հաճույքով մասնակցում են դասընթացին և դժգոհություններ չենք ունեցել:
13. Չնախատեսված դժվարություններ,
որոնք առաջացել են ծրագրի իրականացման ընթացքում/միջոցներ, որոնք ձեռնարկվել են վերոնշյալ դժվարությունները լուծելու համար: Խնդիրներ չենք ունեցել:
14. Ծրագրի մանրամասն
նկարագիր քայլ առ քայլ իրականացված գործողությունների նկարագրություն
, որը կներառի ծրագրային առաջարկության մեջ զետեղված
ցուցանիշները:
Առաջի օր.
Սկզբում խաղի միջոցով ծանոթացանք երեխաների հետ, մինչև դասընթացը սկսելը ներկայացրեցինք ծրագիրը, այնուհետև ներկայացրեցին առցանց կենտրոնը, պատմեցինք մեր ձեռքբերումների մասին` ԵԼԱԿ-ի անդամ դառնալու ժամանակներից սկսած:
Թեստի միջոցով ստուգեցինք աշակերտների գիտելիքները `մաթեմատիկայից, աշխարհագրությունից, գրականությունից: Վերջում երեխաներից մի քանիսը ընթերցեցին <<Փիղը և վարչապտը>> , այնուհետև քննարկեցինք պատմվածքը և թղթի վրա պատկերեցին պատմվածքը, ամեն մեկը յուրովի:
Առաջի օր.
Սկզբում խաղի միջոցով ծանոթացանք երեխաների հետ, մինչև դասընթացը սկսելը ներկայացրեցինք ծրագիրը, այնուհետև ներկայացրեցին առցանց կենտրոնը, պատմեցինք մեր ձեռքբերումների մասին` ԵԼԱԿ-ի անդամ դառնալու ժամանակներից սկսած:
Թեստի միջոցով ստուգեցինք աշակերտների գիտելիքները `մաթեմատիկայից, աշխարհագրությունից, գրականությունից: Վերջում երեխաներից մի քանիսը ընթերցեցին <<Փիղը և վարչապտը>> , այնուհետև քննարկեցինք պատմվածքը և թղթի վրա պատկերեցին պատմվածքը, ամեն մեկը յուրովի:
Комментариев нет:
Отправить комментарий