пятница, 18 июля 2014 г.


ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ  2.

 

  1. Ծրագրի անվանում                        «Տրամադրել կրթություն 150 հայ երեխաների»          
  2. Ծրագիրը իրականացնում  է  Արագածոտնի  մարզի « ԲԵԼԱԿ»                
  3. Ծրագրի  պատասխանատու       Արմիդա Հայրապետյան                                      
  4. Ծրագրի իրականացման վայրը  Խաղահրապարակ
  5. Ծրագրի սկիզբը  16:30                                         
  6. Ծրագրի ավարտը   17:30                                     
7.      Ծրագրի մասնակիցների թիվը`           6              
  1. Աղջիկների թիվը`                                     3         
  2. Տղաների թիվը`                               3
  3. Բլոգի հասցեն         http://byurakan.blogspot.com/                                  
  4. ԾՐԱԳՐԻ ՆՊԱՏԱԿԸ ՝Տրամադրել  կրթություն Բյուրականի երեխաներին ավելի  հեշտ և մատչելի  ձևով:
  5. Խնդիրներն են՝  
          Խնդիրներ չենք ունեցել:

  1. Ինչպիսի արդյունք եք ունեցել:
Ունեցել ենք բարձր արդյունք: Երեխաները հաճույքով մասնակցում են դասընթացին: Երեխաներն դասընթացի շրջանում տվեցինք 20 հարց  `10-ը գրականությունից և 10-ը մաթեմատիկայից , ու  այդ հարցերից միայն 3-ին  սխալ կամ թերի  պատասխանեցին :

  1. Չնախատեսված դժվարություններ, որոնք առաջացել են ծրագրի իրականացման ընթացքում/միջոցներ, որոնք ձեռնարկվել  են վերոնշյալ դժվարությունները լուծելու համար:

Եղանակի վատացում, բայց որոշ ժամանակ անց կարգավորվեց և մենք վայրը չփոխեցինք ու դասընթացը չձախողվեց:

  1. Ծրագրի մանրամասն նկարագիր  քայլ առ քայլ  իրականացված գործողությունների նկարագրություն ,  որը կներառի  ծրագրային առաջարկության մեջ զետեղված ցուցանիշները:
         Երկրորդ օր.

  Սկզբում երեխաներին ներկայացրեցինք բազմապակման և բաժանման աղյուսակները, այնուհետև  երեխաները միմյանց հարցեր էին տալիս  բազմապատկման և բաժանման աղյուսակներից:  Հետո երեխաներին տվեցինք գրավոր աշխատանք  մաթեմատիկայից: Գրավորը վերջացնելուց հետո ամփոփեցինք գրավոր աշխատանքը: Հաջորդ քայլում երեխաներին տրամաբանական խնդիրներ տվեցինք , որոնք հաջողությամբ լուծեցին աշակերտները: Երեխաները  ընթերցեցին պատմվածքներ <<Վահագն>>-ի և <<Աստղիկ>>-ի վերաբերյալ:  Այնուհետև տեղի ունեցավ քննարկում երկրորդ օրվա դասընթացների վերաբերյալ: Վերջին քայլում երեխաներին  ներկայացրեցինք Հայաստանի մարզերը ու մարզկենտրոնները: Եվ  երեխաները  վերջում միմյանց հարցեր տվեցին  Հայաստանի մարզերի և մարզկենտրոնների վերաբերյալ, լավագույն  աշակերտին  հանդնեցին փոքրիկ նվեր`պատմվածքների վերաբերյալ, ու  այսպես ավարտեցինք երկրորդ օրվա դասընթացը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий