вторник, 5 августа 2014 г.


ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ   7

 

1.    Ծրագրի անվանում                  «Տրամադրել կրթություն 150 հայ երեխաների»          

2.    Ծրագիրը իրականացնում  է   է  Արագածոտնի  մարզի « ԲԵԼԱԿ»                 

3.    Ծրագրի  պատասխանատու Արմիդա Հայրապետյան                                      

4.    Ծրագրի իրականացման վայրը        Խաղահրապարակ 

5.    Ծրագրի սկիզբը                                               18 : 00

6.    Ծրագրի ավարտը                    19 : 00                       

7.    Ծրագրի մասնակիցների թիվը`        8                     

8.    Աղջիկների թիվը`                               5                     

9.    Տղաների թիվը`                                    3

10. Բլոգի հասցեն    http://byurakan.blogspot.com/

11.  ԾՐԱԳՐԻ ՆՊԱՏԱԿԸ ՝    Տրամադրել կրթություն Բյուրականի երեխաներին ավելի հեշտ և մատչելի ձևով :

12.  Խնդիրներն են՝   Խնդիրներ չենք ունեցել:

13. Ինչպիսի արդյունք եք ունեցել:

Ունեցել ենք բարձր արդյունք: Երեխաները հաճույքով մասնակցում են դասընթացին և դժգոհություններ չենք ունեցել:

14. Չնախատեսված դժվարություններ, որոնք առաջացել են ծրագրի իրականացման ընթացքում/միջոցներ, որոնք ձեռնարկվել  են վերոնշյալ դժվարությունները լուծելու համար: 
Խնդիրներ կամ դժվարություններ չենք ունեցել :

15. Ծրագրի մանրամասն նկարագիր  քայլ առ քայլ  իրականացված գործողությունների նկարագրություն ,  որը կներառի  ծրագրային առաջարկության մեջ զետեղված ցուցանիշները:
Յոթերորդ օր.
Յոթերորդ օրվա դասընթացը մենք սկսեցինք անցած դասընթացի ժամանակ հանձնարարված շարադրության ամփոփմամբ, իսկ հաղթողին որորշեցինք մրցանակ տալ ամբողջ դասընթացները վերջացնելուց հետո , որպեսզի միունսներին նույնպես  հանձնենք իրենց  մրցանակները: Հետո  երեխաների գիտելիքները հարստացրեցինք լրացուցիչ տեղեկություններով `Հայաստանի գետերի, լճերի ,ինչպես նաև ջրվեժների մասին ,որը հիմնականում իրականացրեցինք հարց պատասխանի միջոցով ,որպեսզի երեխանների համար ավելի հեշտ լինի: Այնուհետև քարտեզների վրա ցույց տեցինք գետերի , լճերի և այլնի տեղերը, ինչպես նաև ունեինք նկարներ որոնք ցուցադրեցինք երեխաներին: Այս ամենը քննարկման միջոցով ամփոթելուց հետո , երեխանները ընթերցեցին  մի քանի առակներ ևս `որոնցից նրաց դուր եկավ <<Իմաստուն  զինվոր>>-ը առակը  և քննարկելուց հետո որոշեցինք հեց դա էլ բեմադրել , քանի որ երեխանները ասացին, որ այս առակը չնայած կառճ  էր և համառոտ, բայց այս փոքրիկ նըւթի մեջ նա ավելի շատ խորհուդ էր պարունակում քան միուսները:
Յոթերորդ օրվա դասընթացը ահա այսպես ավարտեցինք:



 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий