ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ 7
1.
Ծրագրի անվանում
«Տրամադրել կրթություն 150 հայ երեխաների»
2.
Ծրագիրը իրականացնում է է Արագածոտնի մարզի « ԲԵԼԱԿ»
3.
Ծրագրի պատասխանատու Արմիդա Հայրապետյան
4.
Ծրագրի իրականացման
վայրը Խաղահրապարակ
5.
Ծրագրի սկիզբը 18
: 00
6.
Ծրագրի ավարտը 19 : 00
7.
Ծրագրի մասնակիցների թիվը` 8
8.
Աղջիկների թիվը` 5
9.
Տղաների թիվը` 3
10. Բլոգի հասցեն http://byurakan.blogspot.com/
11. ԾՐԱԳՐԻ ՆՊԱՏԱԿԸ ՝ Տրամադրել կրթություն Բյուրականի երեխաներին ավելի հեշտ և մատչելի
ձևով :
12. Խնդիրներն են՝ Խնդիրներ չենք ունեցել:
13. Ինչպիսի արդյունք եք ունեցել:
Ունեցել ենք բարձր արդյունք: Երեխաները հաճույքով մասնակցում են դասընթացին և դժգոհություններ չենք ունեցել:
14. Չնախատեսված դժվարություններ,
որոնք առաջացել են ծրագրի իրականացման ընթացքում/միջոցներ, որոնք ձեռնարկվել են վերոնշյալ դժվարությունները լուծելու համար:
Խնդիրներ կամ դժվարություններ չենք ունեցել :
Խնդիրներ կամ դժվարություններ չենք ունեցել :
15. Ծրագրի մանրամասն
նկարագիր քայլ առ քայլ իրականացված գործողությունների նկարագրություն
, որը կներառի ծրագրային առաջարկության մեջ զետեղված
ցուցանիշները:
Յոթերորդ օր.
Յոթերորդ օրվա դասընթացը մենք սկսեցինք անցած դասընթացի ժամանակ հանձնարարված շարադրության ամփոփմամբ, իսկ հաղթողին որորշեցինք մրցանակ տալ ամբողջ դասընթացները վերջացնելուց հետո , որպեսզի միունսներին նույնպես հանձնենք իրենց մրցանակները: Հետո երեխաների գիտելիքները հարստացրեցինք լրացուցիչ տեղեկություններով `Հայաստանի գետերի, լճերի ,ինչպես նաև ջրվեժների մասին ,որը հիմնականում իրականացրեցինք հարց պատասխանի միջոցով ,որպեսզի երեխանների համար ավելի հեշտ լինի: Այնուհետև քարտեզների վրա ցույց տեցինք գետերի , լճերի և այլնի տեղերը, ինչպես նաև ունեինք նկարներ որոնք ցուցադրեցինք երեխաներին: Այս ամենը քննարկման միջոցով ամփոթելուց հետո , երեխանները ընթերցեցին մի քանի առակներ ևս `որոնցից նրաց դուր եկավ <<Իմաստուն զինվոր>>-ը առակը և քննարկելուց հետո որոշեցինք հեց դա էլ բեմադրել , քանի որ երեխանները ասացին, որ այս առակը չնայած կառճ էր և համառոտ, բայց այս փոքրիկ նըւթի մեջ նա ավելի շատ խորհուդ էր պարունակում քան միուսները:
Յոթերորդ օրվա դասընթացը ահա այսպես ավարտեցինք:
Յոթերորդ օր.
Յոթերորդ օրվա դասընթացը մենք սկսեցինք անցած դասընթացի ժամանակ հանձնարարված շարադրության ամփոփմամբ, իսկ հաղթողին որորշեցինք մրցանակ տալ ամբողջ դասընթացները վերջացնելուց հետո , որպեսզի միունսներին նույնպես հանձնենք իրենց մրցանակները: Հետո երեխաների գիտելիքները հարստացրեցինք լրացուցիչ տեղեկություններով `Հայաստանի գետերի, լճերի ,ինչպես նաև ջրվեժների մասին ,որը հիմնականում իրականացրեցինք հարց պատասխանի միջոցով ,որպեսզի երեխանների համար ավելի հեշտ լինի: Այնուհետև քարտեզների վրա ցույց տեցինք գետերի , լճերի և այլնի տեղերը, ինչպես նաև ունեինք նկարներ որոնք ցուցադրեցինք երեխաներին: Այս ամենը քննարկման միջոցով ամփոթելուց հետո , երեխանները ընթերցեցին մի քանի առակներ ևս `որոնցից նրաց դուր եկավ <<Իմաստուն զինվոր>>-ը առակը և քննարկելուց հետո որոշեցինք հեց դա էլ բեմադրել , քանի որ երեխանները ասացին, որ այս առակը չնայած կառճ էր և համառոտ, բայց այս փոքրիկ նըւթի մեջ նա ավելի շատ խորհուդ էր պարունակում քան միուսները:
Յոթերորդ օրվա դասընթացը ահա այսպես ավարտեցինք:
Комментариев нет:
Отправить комментарий