ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ 3
1.
Ծրագրի անվանում
«Տրամադրել կրթություն 150 հայ երեխաների»
2.
Ծրագիրը իրականացնում է է Արագածոտնի մարզի « ԲԵԼԱԿ»
3.
Ծրագրի պատասխանատու Արմիդա Հայրապետյան
4.
Ծրագրի իրականացման
վայրը Խաղահրապարակ
5.
Ծրագրի սկիզբը 18 : 00
6.
Ծրագրի ավարտը 19 : 00
7.
Ծրագրի մասնակիցների թիվը` 9
8.
Աղջիկների թիվը` 5
9.
Տղաների թիվը` 4
10. Բլոգի հասցեն http://byurakan.blogspot.com/
11. ԾՐԱԳՐԻ ՆՊԱՏԱԿԸ ՝ Տրամադրել կրթություն Բյուրականի երեխաներին ավելի հեշտ և
մատչելի ձևով :
12. Խնդիրներն են՝ Խնդիրներ չենք ունեցել:
13. Ինչպիսի արդյունք եք ունեցել:
Ունեցել ենք բարձր արդյունք: Երեխաները հաճույքով մասնակցում են դասընթացին:
14. Չնախատեսված դժվարություններ,
որոնք առաջացել են ծրագրի իրականացման ընթացքում/միջոցներ, որոնք ձեռնարկվել են վերոնշյալ դժվարությունները լուծելու համար:
Միակ խնդիրը եղանակային պայմաններն են:
Միակ խնդիրը եղանակային պայմաններն են:
15. Ծրագրի մանրամասն
նկարագիր քայլ առ քայլ իրականացված գործողությունների նկարագրություն
, որը կներառի ծրագրային առաջարկության մեջ զետեղված
ցուցանիշները:
Երրորդ օր.
Սկզբում իրականացրեցինք անցածի ամփոփում հարցերի միջոցով: Այնուհետև երեխանները թելադրություն գրեցին <<Ուղևորները և սոսին>> առակը ,որը ստուգեցինք երեխանների հետ միասին:
Հետո մենք երեխանների հետ քննարկեցինք առակի բովանդակությունը և վերջում մաթեմատիկայից մենք անցանք թվերի բաժանումը: Թվերի բաժանուը անցնելուց հետո խաղացինք մի քանի աշխուժացնող խաղեր , և վերջում մենք գրեցինք ստուգողական աշխատանք: Ահա այսպես մենք անցկացրեցինք մենք մեր դասընթացների երրորդ օրը:
Երրորդ օր.
Սկզբում իրականացրեցինք անցածի ամփոփում հարցերի միջոցով: Այնուհետև երեխանները թելադրություն գրեցին <<Ուղևորները և սոսին>> առակը ,որը ստուգեցինք երեխանների հետ միասին:
Հետո մենք երեխանների հետ քննարկեցինք առակի բովանդակությունը և վերջում մաթեմատիկայից մենք անցանք թվերի բաժանումը: Թվերի բաժանուը անցնելուց հետո խաղացինք մի քանի աշխուժացնող խաղեր , և վերջում մենք գրեցինք ստուգողական աշխատանք: Ահա այսպես մենք անցկացրեցինք մենք մեր դասընթացների երրորդ օրը: