суббота, 29 марта 2014 г.

ԲՅՈՒՐԱԿԱՆ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԸ

Մայրիկ
Դու իմ գեղեցիկ մայրիկն ես,
Ուզում եմ միշտ լինես կողքիս,
Սիրում եմ ես քեզ ամպի չափ,
Դու իմ հոգատար մայրիկ:
Երբ որ դու ժպտում ես մայր իմ
Արևը փայլում է երկնքում,
Ուզում եմ որ լինես մայր իմ ...
Բարի անհոգ ու առողջ:
Սիրում եմ քեզ իմ մայրիկ ,
Եղիր դու շատ երջանիկ,
Եղիր առողջ ու անհոգ,
Եվ ժպտա միշտ իմ մայրիկ:
Ես սիրում եմ քեզ մայրիկ,
Ապրիր երկար ու առողջ,
Դու իմ գեզեցիկ մայրիկ:
Հեղինակ՝ Սայադյան Լիլիթ Ալեքսանի

Հայացք
Կա մի անկյուն հեռավոր
Ուր մենակ եմ միշտ մնում,
Ուր մտքերս խառնվում
Ու հոգիս է փոթորկվում:
Ուր տխրության օվկիանում
Արցունքներս կաթկթում
Դառնում գերի հայացքիդ,
Նայում-նայում աչքերիդ:
Սառը արցունքի միջից
Մի ժպիտ է նշմարվում,
Մի տաք ձեռի հպումից
Մաշկս է դողում:
Ու մի խոսքից արթնացած
Երեսիդ եմ ես նայում,
Գարնան նման հրճվելով
Դեպի քեզ եմ ես նետվում:
Հեղինակ՝ Ստեփանյան Լիլիթ Սուրենի

ՄԻ ԽԱՌՆԵՔ ՄԵԶ

Մի՛ խառնեք մեր ազնվությունը
Ձեր ազնվության հետ,
Մեր սերը՝ ձեր սիրո հետ,
Եվ մեր կյանքը՝ ձեր կյանքի հետ,
Որովհետև մենք գիտենք սիրել,
Մինչ դուք ձեր մերձավորին հարգել չգիտեք,
Որովհետև մենք գիտենք նվիրվել անմնացորդ,
Մինչ դուք վստահել անգամ չգիտեք:
Գիտենք հպարտանալ մեր հաղթանակով
Ու սաստիկ ցավել մեր պատմությամբ :
Մինչ դուք բացի բռնությունից,
Այլ բան ընդունել չեք կարողացել:
Մի՛ խառնեք մեզ ձեր վայրի, արջի ցեղերին
Որովհետև մենք պատմություն ունենք,
Ու խոցվել գիտենք, և նաև մեռնել,

Բայց կենդանանալ ու կանգուն պահել
Մեր հայրենիքը վայրագ թշնամուց :
Մի՛ խառնեք մեր հայրենիքը՝ ձեր հայրենիքի հետ,
Քանզի այն կանգնած է այն հողի վրա,
Որ սնցվում է սիրով ու հավատով:
Հեղինակ ՝ Կարապետյան Մերի Նահապետի

Комментариев нет:

Отправить комментарий